img_6275 (MMS)

Lite uppdatering på hur min semester är.... Som ni ser bild 1 (vänster) så är vi i Varberg och myser med min moster och hennes man och hade en jätte trevlig kväll med god mat och många skratt och så klart gott att dricka ;P Bild 2(höger) Så hade det på morgonen varit lite jordbävning här i Halland  märkte inte av det hela men.. på dagen så var jag oh Danne på stan för en shopping tur oh det regnade i mängder så brunns locket på stan lyfte sig av allt vatten lite roligt var det faktiskt... oh kul att vara mitt i action oh inte jämt läsa om skiten.. Sen skulle vi åka till hajen för att handla mat och så såg vi översvämningen.. Som försvann ganska fort ändå för på vägen tillbax var vattnet borta annars hade jag nog hoppat i.. Men har lovat syrran att om det händer igen så ska jag hoppa i med el utan bikini... Hehe fan ingen som känner mig här?!?¿ (hoppas jag) el ja kanske några dragkampare men dom hoppas jag jobbar el inte ä i närheten då hihi... Oh Danne skulle ta kort sa syrran som "bild bevis" till henne!!!'  Bild3( nedre vänster) Jag och älskling var på Harrys restaurang och åt oh hade jätte mysigt ❤❤ vi åt 3 rätters  Förrätt; toast Skagen  Varmrätt; gräddkokta blåmusslor  Efterrätt; vanillia passion   Mmmm mm..  Så gott!!!!! Och mysig kväll med min skatt.. Bild 4 (nedre höger)  Varit hos syrran och vi mös med lite vin och hade det jätte bra sen var jag med till Kolmården med syskonbarnen och deras päron ;P..  I dag ska vi träffa moster på stan, får se vad vi ska hitta på för skoj.. Och senare i veckan blir det nog Ullared och Liseberg och självklart lite bada i havet med el utan sol!!!! Nja lite kort och gott sagt vad jag har haft för mig.. Nu måste jag gå  Love ya XoXo

Kommentera

Publiceras ej