img_0700 (MMS)

SM Guld * fler är helgens resultat efter denna SM helg i Frillesås :) Kortfattat: roligt, allvarlig, gott,NICE!!!   Beskriver nog bra vad jag har varit med om denna helg, ätit ute på Black Purl i Varberg  firade Bla ett SM guld då i 720 och på söndag blev det ett guld i 680 klassen, och på kvällen var banketten oh då blev det fest!!! Med mat och dryck och dans..( inte för att jag dansa men) Oh festen fortsatte även på bussen hem fira Guldet måste man ju få göra  ;) oh då blev det till och med någon ÖL jag som aldrig dricker öl hihi men men i går slank det ner gött i magen ;P  i dag blir det gymet så jag får träna bort dom goda dryckerna oh maten fast jag har gott ner ännu mer i vikt under helgen trotts efter allt oh ingen träning under helgen...  Stort grattis till oss/er grabbar som vann SM guld ni var så duktiga ❤❤ :D

Kommentera

Publiceras ej