Tjing på er alla underbara!!!!
Visst fick jag ett bakslag när jag fick neurologens slut resultat från min stroke men jag hoppade upp i sadeln igen och red vidare....
Jag kan inte göra annat än att kämpa vidare och visa att JAG KAN BLI 110% igen!!!! Jag vägrar ge mig NEVER!!!!

Nu har vi varit i Västerås och shoppat lite... Gick fort då vi visste vad vi skulle ha!!!
Har i veckan köpt nya jeans 2st och i går en ny vinter jacka :D
Fan vad NICE det känns att köpa såååå många storlekar mindre lovely lovely

Mycket som händer nu oh jag hoppas jag orkar med bara.... Och hinner med... Många som vill träffas men på så lite tid...
Samt klassfesten.... Som jag inte hinner gå på för jag drar på ett annat kalas :-) lite bra oh dåligt... Men men klassfesten hoppas jag blir fler gånger om ci så där 10/15 år igen höhö...
Lägger in lite bilder på bla min jacka
Och jeans Ha det bäst där ute
XoXo

Kommentera

Publiceras ej