Börjar med att sÀga....... Fy faaaan vad jag Àr trött!!!
SvÄrt att sova i gÄr kvÀll kl blev runt 1/2 tiden och jag skulle kliva upp 4:15 :-/ yeey!!!!
Oh nÀr jag Àntligen somnade sÄ sov jag jÀtte dÄligt....
Och klev upp kl 5 ist oh sket i alla mÄsten och fix.... SÄ i dag ser jag ut som.... Ja jag vette fan....

Har druckit xx antal koppar kaffe och jobbat men Àr sÄ jÀvla trött sÄ jag önskar att nÄgon slÄr mig hÄrt i huvudet snart sÄ jag kan fÄ sova i nÄgra timmar...

Men men i dag ska jag iaf shoppa lite och solen Àr framme nu sÄ dÄ kanske jag vaknar te ;P

Men vet ni minna lovers ;) jag ska öka i arbets tid :D yeeea!!!! Snart snart orkar jag nog komma tillbax helt :) men det kommer nog ta lite tid men det gÄr Ät rÀtt hÄll iaf :D

Oh jag fortsÀtter att "rasa" i vikt sakta men sÀkert.. vilket Àr ju sÄÄÄÄÄ Nice har runt 13 kilo kvar innan jag blir nöjd och vill "stanna" :D tÀnkte först 20 till men Neee.... Tror 13 blir lagom för mig jag tror 20 blir för mycket för mig.. Jag trÀnar ju sÄ muskler vÀger ju oxÄ ...... Men vi fÄr se nÀr jag vÀl Àr dÀr hur jag kÀnner och blir/ ser ut ;P ...
Det Àr ju inte sÄ att man kan vÀga lika mycket som man Àr lÄng nÀr man trÀnar styrketrÀning iaf och fÄr/ har muskler som vissa tror.... DÄ skulle Daniel vÀga 68 hmm :-/ men frÄgan À dÄ....... vart fan ska hans muskler ta vÀgen?? Hmmmm Hmmmm....

NĂ„ja.... Nu ska jag vara lite social med mamma...
Ha en Nice dag
XoXo
💋💋💋💋💋

Kommentera

Publiceras ej