Lördag lördag underbara lördag men jag börjar från början dvs fredag..
Då jobbade jag 10-12 sen har vi bestämt att fredag+ lördag denna helg var tränings fritt och blev då att vi tog oss lite vitt vin och räkor med jordgubbar till "efterrätt" ❤
Mysigt hela kvällen och bättre fredags mys med min älskling finns nog inte ❤❤

I dag lördag tog vi en lång sov morgon el iaf jag ;P
Sen fick vi spontan kaffebesök av Örjan Trevlig var det.. Sen åkte vi och shoppade lite i Örebro oh blev lite mat inköp med..

Ja som ni hör så var våran helg inte något att hurra för direkt förutom att den var extrem mysig oh lite rolig faktiskt och skön.. Så som den ska vara..

I morgon ska jag färga håret, fixa te utväxten iaf sen blir det lite små plock här hemma innan dragkamps träningen
Men fick suget i dag om jag ska snart färga mitt hår mörkt igen.... Hmm men nej den tanken varade i ca 2 sek innan jag fann mig till rätts igen hehe..

Men snart har jag semester Woohoo!!
Ska bli så jävla skönt..
Tycker ju personligen att det är Fuckt up att arbets träna nu när det är semester vikarier på jobbet..
Nåja.. Jag får bita mig i tungan ett tag te... OBS nu menar jag inte att alla sem-vik ä dåliga men vissa lyser ju med sin glans om jag säger så.... ;)

Vad ska ni hitta på på eran semester??

Själv ska vi åka till Bla Varberg och sen vara vid kusten ja typ hela tiden..
Så jag hoppas mycket på sol, bad så man får lite mer färg på kroppen..

Ne nu måste jag sova men lägger in en liten "Ego" bild så ni får något snyggt att titta på.... hehe

Love you
XoXo

Kommentera

Publiceras ej