jo nu har man ju semester!!!!!!!
FY FAN vad nice!!!!

oh när jag börjar igen så kör jag igång och jobbar 25%
vilket ska bli kul att äntligen börja igen :)
hoppas bara på framgång mer oh mer nu när det kommer till jobbet....
men tror tyvärr det kommer bli en jobbig oh tungt när jag ska öka på tid sen då jag känner NU att jag inte skulle klara det..... :( men hoppet är uppe och jag ska fortsätta slita som ett djur för att klara mig oh nå toppen av mitt isberg :P

ligger ju lite efter med bilder på min midsommar med här kommer några iaf.... bättre sent än aldrig :P

min underbara söta systerdotter Amanda <3

min underbara söta Neo <3


hela familjen <3

 
pappa och syran var bara sugna på en snaps i år ;)

det var en trevlig dag och kväll och helt lyckat med sol och värme vilket vi inte har sätt så mycket av i år....
förns nu då dvs..... jag har ju beställt sol och värme till min semester och väderguden har ju lovat mig det så.....:P

i morgon är det Dragkamps Tävling i Hovmantorp så då ska jag stå oh hejja hejja på "mina" grabbs och vissa ska jag ta fram piskan om dom inte gör som jag säger heheheh....

ne nu ska jag gå men ha en trevlig semester på er som har...
el jobba lugnt för er som jobber;)

nu drar jag på semester men jag lovar hålla er uppdaderade på hur bra el dåligt jag har det
men tyvärr via sms bloggning fortfarande för min app funkar inte ÄN!!!!!!!!!!! börjar bli otålig!!!!!!!! morr!!!!!

XOXO
på er alla mina läsare

Kommentera

Publiceras ej